سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد تصاویر / صفحه نخست روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ چلسی با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد اهدای مدال فینال جام جهانی باشگاه‌ها به علیرضا فغانی توسط ترامپ + فیلم پایان داستان جذاب لبران و لیکرز/ پادشاه رفتنی شد

پاسخ ایران‌خودرو به ابهامات مشتریان در طرح فروش سامانه یکپارچه

در پی طرح سوالات مشابه و پرتکرار مشتریان برای ثبت‌نام خودرو‌های فروش رفته در طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو، گروه صنعتی ایران‌خودرو پاسخ این سوالات را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 22
کد خبر: ۱۸۰۷۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از ایران خودرو، پرسش‌های مطرح شده و پاسخ‌ ایران‌خودرو به شرح زیر است:

یکی از سوالات مطرح شده عدم امکان ثبت خودرو هایما S۷ برای مشتریان و پیشنهاد مدل دیگری از این خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودروست. 
این شرکت در پاسخ عنوان کرده، با توجه به اعلام اولویت‌ها هم‌زمان با تعطیلات عید سعید فطر، اختلالی در سایت فروش ایران‌خودرو ایجاد شده بود که این مشکل با سرعت رفع شده و در حال حاضر امکان ثبت خودروی مورد نظر وجود دارد.

عدم امکان انتخاب نمایندگی مورد نظر مشتری از دیگر سوالات مطرح شده است.
ایران‌خودرو در پاسخ عنوان کرده، به منظور ایجاد توازن در توزیع خودرو، ظرفیت نمایندگی‌های مجاز برابر بوده، اما در حال حاضر با رصد میزان درخواست ثبت هر نمایندگی به صورت مستمر، تعداد خودروهای اختصاص یافته بازنگری می‌شود و در صورت نیاز، ظرفیت نمایندگی‌ها در سراسر کشور تغییر کرده و افزایش می‌یابد. ایران‌خودرو با اعلام مهلت ۱۰ روز کاری از زمان ارسال پیامک تاکید کرده، مشتریان نگرانی در این خصوص نداشته باشند و در مدت ۱۰ روزه ثبت‌نام بدون مشکل انجام خواهد شد.

موضوع عدم امکان پرداخت وجه در سایت فروش ایران‌خودرو برای مشتریانی که پیامک دریافت کرده‌اند از دیگر مسایل مطرح شده است.
ایران‌خودرو تاکید کرده، در این باره گزارشی دریافت نشده و اگر مشتری به صورت موردی با این مشکل مواجه شده، می‌تواند روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه مشکل را با مدیریت ارتباط با مشتریان و مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰مطرح کرده و پی‌گیری کند.

طرح موضوع عوارض و مالیات محصول هایما با رقم‌های بسیار بالا از نگرانی‌های بخش دیگری از مشتریان بوده است.
ایران‌خودرو در این زمینه تاکید کرده، مشتریان به شایعات مطرح شده در برخی شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند، مبالغ مطرح شده برای مالیات و عوارض محصول هایما در این شبکه‌ها واقعی نبوده و با مکاتبات صورت گرفته با وزارت صمت و مشخص شدن ارزش گواهی اسقاط، مبلغ نهایی اعلام خواهد شد.

برخی مشتریان عنوان کرده‌اند در بخش‌نامه دارا بودن گواهی‌نامه معتبر جزو شرایط اعلام نشده، در صورتی که هنگام ثبت‌نام برای انتخاب خودرو عنوان شده که گواهی‌نامه الزامی است.
ایران‌خودرو در پاسخ عنوان کرده، طی سال های اخیر سه شرط دارا بودن گواهی‌نامه معتبر، دارا بودن سن ۱۸ سال و عدم خرید از خودروسازان طی ۴۸ ماهه اخیر جزو شروط اصلی خرید از خودروسازان داخلی برای متقاضیان عادی بوده است./ برنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهران بامری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
0
0
اقا چرا هیچ خبری از دو مدل پژو پارس سفارشی و ال ایکس نیست چرا هیچ بخشنامه ای و لیست نوبتی منتشر نکردن لطفا پیکیری کنید نوبت مون هم تابستان 402 خورده
اخه تکلیف ما چیست
شبنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
تورخدا یکی از ایران خودرو جواب سوالمون بده چرا ما تابستان ۱۴۰۲ برامون در اومده ولی هنوز پیامک برامون نیومده تلفنهای ایران خوددو هم اصلا جواب نمی دن انداختن رو اپراتور یکی نیست جواب بده